Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over bestellen, voorraad, verzenden? Grote kans dat je het antwoord hieronder terugvindt!

 

Waarom moet ik verzendkosten betalen? Wanneer betaal ik geen verzendkosten?

Je betaalt in onze webshop voor verzending naar Nederland altijd 7,50. Naar België is dat 12 euro. Ook als je bijvoorbeeld boven de 50, 75 of 100 euro besteedt. Want de kosten voor verzending blijven voor ons ook gelijk. We moeten de shop namelijk up to date houden, je pakje inpakken, voorzien van een label en wegbrengen. En 'gratis' verzending is nooit gratis. In dit artikel van Treehugger kun je daar meer over lezen. 

Daarnaast zijn we ervan overtuigd dat online bestellen nooit de béste oplossing is, maar soms wel de enige. Daarom hebben we wél een webshop, maar willen we níet onnodig stimuleren dat er van alles online gekocht wordt.

Je hebt overigens altijd de optie om je pakje in de winkel in Amersfoort op te halen. Je betaalt dan geen verzendkosten.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling? Heb ik het morgen in huis?

We zijn een slow shopping webstore. Dat betekent dat we geen razendsnelle verzendservice bieden. Je krijgt je pakje dus meestal niet de volgende dag, maar bijna altijd wel binnen een week. Zodra je pakje op de bus gaat ontvang je een track&trace en kun je hem volgen.

Hoe werkt 'ophalen in de winkel'?

Als je hebt gekozen om je bestelling in onze winkel in Amersfoort op te halen, zoeken wij je bestelde spullen bij elkaar. We sturen je een berichtje als je bestelling klaarligt met informatie over wanneer je het op kunt halen.

Hebben jullie meer items dan ik in de webshop kan vinden?

Als een item niet in de webshop staat, kun je het niet online bestellen. We zijn bezig met het volledig updaten van de webshop, er komen dus regelmatig nieuwe items bij. Maar als je iets zoekt dat niet in de webshop staat, hebben het niet.

Kan ik een item in een andere kleur of maat bestellen?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. We hebben alleen de kleuren, maten en variaties die je in de webshop kan vinden.

Wat moet ik doen als een product niet op voorraad is?

Het kan zijn dat het product dat je wil bestellen niet op voorraad is. Als dat op de webshop staat is het ook zo. Het kan zijn dat het product weer op voorraad komt, maar gezien de huidige omstandigheden is die kans (tijdelijk) niet zo groot. We vragen je om ons hier niet over te mailen of berichten, maar gewoon geduldig af te wachten.