Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over bestellen, voorraad, verzenden? Grote kans dat je het antwoord hieronder terugvindt!

 

Waarom moet ik verzendkosten betalen? Wanneer betaal ik geen verzendkosten?

Een super uitgebreid antwoord op deze vraag vind je op onze pagina over bestellen en verzenden. Je betaalt in onze webshop voor verzending naar Nederland altijd 7,50. Naar België is dat 12 euro. Er zijn uitzonderingen, check daarvoor het verzendbeleid.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling? Heb ik het morgen in huis?

We zijn een slow shopping webstore. Dat betekent dat we geen razendsnelle verzendservice bieden. Je krijgt je pakje dus meestal niet de volgende dag, maar bijna altijd wel binnen een week. Zodra je pakje op de bus gaat ontvang je een track&trace en kun je hem volgen.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen in de winkel?

Tot juli 2020 boden we de optie aan om bestelde producten in de winkel in Amersfoort op te halen. Op dit moment is dat niet meer mogelijk. 

Hebben jullie meer items dan ik in de webshop kan vinden?

Als een item niet in de webshop staat, kun je het niet online bestellen. We zijn bezig met het volledig updaten van de webshop, er komen dus regelmatig nieuwe items bij. Maar als je iets zoekt dat niet in de webshop staat, hebben het niet.

Kan ik een item in een andere kleur of maat bestellen?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. We hebben alleen de kleuren, maten en variaties die je in de webshop kan vinden.

Wat moet ik doen als een product niet op voorraad is?

Het kan zijn dat het product dat je wil bestellen niet op voorraad is. Als dat op de webshop staat is het ook zo. Het kan zijn dat het product weer op voorraad komt, maar gezien de huidige omstandigheden is die kans (tijdelijk) niet zo groot. We vragen je om ons hier niet over te mailen of berichten, maar gewoon geduldig af te wachten.